[Hackbo] Hackaton sincronico

Charles Bedon charles.bedon en gmail.com
Vie Feb 4 13:15:54 PST 2011

Saludos

"La idea es que personas de diferentes hs desarrollen la misma actividad de
forma simultanea." --> Entonces estoy confundido. Cito de la página:

The Synchronous Hackathon is an event *where each of the participating
hackerspaces will work on their respective projects simultaneously*, while
in constant communication with each other. Video from each hackerspace will
be broadcast to the internet for each other and the public to view. In
participating with the Synchronous Hackathon, hackerspaces can utilize the
motivational energy and skills of the participating hackerspace members.

PD: Iba a colocar una propuesta, pero olvidé mi password y cuando lo intento
resetear me saca un error. ¿Qué puedo hacer?

Twitter<http://twitter.com/kuwaiba>
Linux Registered User #386666